2011. március 23., szerda

Videó útmutató egy-egy ékszer készítéséhez

Sziasztok!

Gondolkodtam azon, hogy hogyan tudnék újabb útmutatókat készíteni az ékszerkészítéshez. Gondoltam rá, hogy újabb, képekkel teletűzdelt útmutatót írjak, de azt hiszem, hogy ez nem a legjobb mód arra, hogy megismertessem veletek egy-egy ékszer készítését.
Így jutottam arra, hogy talán jobb lenne, ha videókban mutatnám meg a fogásokat, hogy azokat jobban elsajátíthassátok. A videókban részletesen meg fogom mutatni az egyes lépéseket, az ékszer összetevőinek elkészítését, illetve megmagyarázom, hogy miért csinálom úgy, ahogy.
A videókat megpróbálom úgy csinálni, hogy minél kevesebb felesleges félrenézés, szerencsétlenkedés és nyelvbotlás legyen benne, ezért megvagdostam őket. Ezek bár messze nem tökéletesek, de egy amatőr programmal - egész sikeresen - úgy tudtam összevágni/kivágni jeleneteket, hogy a mondandóm folyamatos és érthető legyen - remélem tényleg azok.
Egy videót már készítek, ami akár napokon belül felkerülhet az oldalra. Ha valamelyik ékszer készítésére kifejezetten kíváncsiak vagytok, írjátok meg e-mailben, vagy kommentben!

Beni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése