2009. július 3., péntek

Felfedezték a drótékszerekben rejlő zsenialitást...

Az egész úgy kezdődött, hogy letöltöttem az internetről a MAMIT (Magyar Minerofil Társaság)-os börzenaptárat, és körülnéztem a honlapon, amin szerepelt néhány gyöngyös bolt címe. Elkezdett érdekelni a dolog, mivel az egyikben volt szó viszonteladói árakról (nagykereskedelmi ár), és ráadásul nem volt vásárlási limit (pl.: csak 10.000 Ft felett lehet viszonteladói árakon vásárolni) mellérendelve. Addig mindig a Gyöngyház nevű bolt nagykerében vásároltam, illetve börzéken. Így egy szombati napon meg is látogattam ezt a boltot, aminek Csigaház (1146 Bp. Hermina út 2.) a neve. Körülnéztem, és óriási volt a választék, csigák, kagylók, féldrágakövek hatalmas választéka. Amikor már kifelé indultam, eszembe jutott, hogy mégiscsak meg kéne mutatni az eladónak, (akiről később kiderült, hogy a bolt tulajdonosa), hogy én miket csinálok, hátha érdekli. Hát érdekelte... Nagyon megtetszettek neki a mintáim, és rögtön meg is kért, hogy estleg az ő köveiket is befoglalhatnám ily módon, hiszen egy egyszerű marokkó vagy nagy gyöngy sokkal többet ér, ha szépen be van foglalva, funkciót adunk neki. Két nap múlva (hétfőn) visszamentem, hogy átbeszéljük a dolgot a "munkámmal" kapcsolatban. Ekkor derült ki, hogy a drótot is ők adják, méghozzá ezüst drótot. Ezen nagyon meglepődtem, mert addig még soha nem dolgoztam tiszta ezüsttel, de hát - gondoltam magamban - ha ezüst, akkor ezüst. Adtak köveket, mindet megcsináltam rézből mutatóba, és kedden már az első ezüst ékszereimet csináltam... A bolt honlapjáért katt ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése